دسترسی سریع

ارتباط با استاد

امکان بازگشت وجه

ربات معاملاتی سیگنال پرو 007 در ورژن های مختلف با استراتژی ترند فعلی قدرتمند کار می کند. این ربات از پرفروشترین های سایت mql5 است که در اینجا می توانید به راحتی دانلود نمایید. این ربات توسط تیم فارکس بات برنامه نویسی نشده است و صرفا از متاتریدر خریداری شده است.
  • Account Lavarage 1:500
  • Asset : EURUSD, GPBUSD , AUDUSD
  • TF: 1H
  • Min Deposit : 500USD
  • Trading Hours : 24/7

ربات فارکس سیگنال پرو 007

Signalspro007 [ارزش – 599 دلار] signalpro007 EA  ربات فارکس سیگنال پرو یک ربات قدرتمند ترید خودکار فارکس EA است که برای حداکثر 5 درصد سود روزانه بهینه سازی شده است.

استراتژی ترید ربات Signalspro007 EA بر اساس استراتژی ترند فعلی قوی است. ساخته شده با ترکیبی از بسیاری از اندیکاتور های روند برای دریافت بهترین نتایج به صورت روزانه. همانطور که آمار می گوید 95٪ معامله گران در این بازار، متأسفانه، پول سخت به دست آمده خود را از دست می دهند و عامل کلیدی مدیریت بد پول است که سودهای کوچک و زیان های هنگفت را به همراه دارد.

پیپ های سود در این ربات بزرگ هستند. اسکریپت تمام اتوماتیک به عنوان یک معامله گر دستی، ممکن است اضطراب و دردسر را در هنگام معاملات و زمان های اخبار تجربه کرده باشید. کار کردن مدام با رایانه همیشه دردناک است و تقریباً غیرممکن است که بر سلامت ما نیز تأثیر می گذارد.

ربات Signalspro007 EA کاملاً خودکار است، فقط کافی است یک بار آن را روی حساب mt4 خود نصب کنید و هر عملیات را از باز کردن تا بسته شدن معاملات به صورت خودکار انجام می دهد تا بتوانید از وقت خود با خانواده لذت ببرید و سود بی دردسری کسب کنید.ربات فارکس

از هر جفت ارز استفاده کنید

ربات Signalspro007 EA برنامه ریزی شده است تا همه جفت ارزها و کالاها را به بهترین شکل معامله کند، اما ما بهترین نتایج را در معاملات EURUSD، GBPUSD، USDJPY، GBPJPY بهینه سازی کرده ایم، بنابراین ما قویاً استفاده از این جفت ها را توصیه می کنیم، اگرچه می توانید از هر جفت ارزی استفاده کنید، همانطور که هنوز هم خواهد بود. سودآور اگر قصد دارید بهینه سازی هر جفت ارز را با EA ما انجام دهید، می توانید در هر زمان آزادانه با ما تماس بگیرید و بهترین گفتگوی پیشرو را با کارشناسان ما داشته باشید.

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
1,200,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ربات فارکس سیگنال پرو 007”