دسترسی سریع

ارتباط با استاد

امکان بازگشت وجه

مقدمه ای بر تریگر پرایس اکشن

تریگر پرایس اکشن ، در سال های اخیر یکی از واژه هایی که بین فعالان بازار دهان به دهان میشود اصطلاح پرایس اکشن بوده که یکی از پر طرف دار ترین روش های تحلیلگری در زمان حاضر را به خود اختصاص داده است .

استراتژی پرایس اکشن

سوال اصلی این است که چرا در بازه های زمانی مختلف نگاه فعالان بازار معطوف به یک سبک تحلیلی خاص میشود و آنها به دنبال چه چیزی هستند که سبک تحلیلی قبلیشان نتوانسته است نظر آنها را جلب کند و اینگونه هر روز از یک شاخه به شاخه دیگر کوچ می کنند؟ ایا روش های تحلیلی جدید حرف جدیدی برای گفتن دارند؟ یا اینکه ارتباط افراد با روش های تحلیلگری به خاطر متفاوت بودن روحیات آنها باعث میشود تا به دنبال پیدا کردن یک روش بهینه با توجه به ساختارهای روحی و شخصی هر روز دنبال یک روش و سبک خاص باشند تا بتوانند به آنچیزی که با روحیات آنها سازگار است دست پیدا کنند. و آیا واقعای یک سبک تحلیلی بر دیگری میتواند اولویت داشته باشد؟

اشتباهات معامله گران

مطمئناً اکثریت افراد حقیقی که وارد بازارهای مالی میشوند، به دنبال معامله گری بوده و متاسفانه به خاطر دلایل متفاوتی که اصیل ترین آن میتواند عدم وجود یک چارچوب مشخص و تدوین شده باشد، باعث سر در گمی آنها شده و به جای آنکه بتوانند به اصول معامله گری بپردازند توسط افراد خاصی با حجم بالایی از اطلاعات بی ارزش و شاید بهتر باشد بگوییم پراکنده مواجه شده و در آن غرق میشودند و از مسیر اصلی خود منحرف شده و نه تنها اصول اصلی معامله گری را هرگز یاد نمیگیرند بلکه حتی اصول اصلی تحلیلگری را هم نمی آموزند و متاسفانه اینگونه هر روز به دنبال پیدا کردن آن مدینه فاضله و چراغ جادو در تو در توی این بازار مکاره برای همیشه گم میشوند و هرگز دری برای خروج پیدا نمی کنند .

در حالی که هرگز به این نتیجه نخواهند رسید برای معامله گر شدن احتیاج نیست تا هر روز به دنبال یک سبک تحلیلی خاصی باشند و تسلط بر فقط یک سبک تحلیلی میتواند برای انجام معامله کفایت کند و آن چیزی که برای معامله گری نیاز است و به عنوان کلید موفقیت از آن نام برده میشود کنترل احساسات بوده که معامله گر باید بداند که چگونه در فرایند معامله میتواند احساسات خود را کنترل کند و این نیز هرگز اتقاق نمی افتد مگر اینکه وی بتواند رفتار مارکت را بشناسد و از دانش کافی برخوردار باشد تا بتواند قدرت کنترل ریسک معامله های خود را در دست بگیرد.

آنچه در دوره تریگر پرایس  سعید خاکستر خواهیم دید

ما در این بحث سعی خواهیم کرد تا کمی در مورد تاریخچه سبک تحلیلگری پرایس اکشن صحبت کنیم و شاید نظری متفاوت تر از آن چیزی که شما آن را به عنوان پرایس اکشن میشناسید را بیان کنیم. بله، بایدعرض کنیم که دیدگاه ما کمی متفاوت تر از آن چیزی هست که شما تا کنون در مورد آن مطالعه داشته اید. چون مطمئن هستیم که وقتی صحبت از پرایس اکشن میشود بسیاری از شما تعدادی از اسامی را برای ما لیست خواهید کرد که مثلا من با سبک آقایان: ال بروکس، آلفونسو مورنو، لنس بگز، ایف، نایل فولر، اندروجیکن، گالن وودز وتعداد اندکی هم شاید به سم سیدن و غیره اشاره کنید و با آنها آشنایی داشته و در مورد آنها مطالعه کرده باشید و حتما خواهید گفت که میدانید: پرایس اکشن بررسی تاریخچه قیمت بوده و باید تحلیل بر اساس چارتی خالی از
اندیکاتور و بررسی نوسانات قیمت صورت گیرد .
با تمام احترام باید عرض کنیم، آن چیزی را که شما فکر می کنید پرایس اکشن نبوده و شما در واقع یک تحلیلگر تکنیکال کلاسیک هستید که بر اساس سطوح و رفتار قیمت در حمایت و مقاومت ها و شاید در برخی موارد هم با کمک چند الگوی چارتی درحال تحلیل کلاسیک هستید و بسیاری از این عزیزان که به عنوان پرایس اکشن کار معرف حضور شما هستند همان تحلیگران کلاسیک بوده و در دوره زمانی که دسترسی دانش پرایس وجود نداشته، جایگزین مناسبی برای آن بوده اند .

انواع Price action

اما به خاطر احترام به تمامی دیدگاه های موجود و پیشکسوت هایی که در این زمینه فعالیت داشته اند ما نیز بر آن هستیم تا پرایس اکشن را به دو زیر گروه تقسیم کنیم که بخش اول آن مربوط به پرایس اکشن بر اساس دیدگاه های تحلیل کلاسیک بوده و بخش دوم بررسی رفتار قیمت و جریان سفارشات و شناخت سطوح عرضه و تقاضا می باشد که توسط تعدادی از اساتید نامبرده گسترش یافته است.
شاید بهتر باشد که بگوییم تحلیل کلاسیک بخش عمومی پرایس اکشن و جریان سفارشات بخش تخصصی این مبحث آموزشی بوده و شما دوستان که با کتاب ها و فیلم ها و سایت های آموزشی اساتید نام برده شده آشنایی دارید تا کنون با بخش عمومی پرایس اکشن آشنا شده اید.
اما به خاطر وجود یک تراژدی تاسف بار و غم انگیز که هر روز در حال تکرار بوده و آن عدم وجود یک دیدگاه منسجم و منظم که مطابق با یک سیستم کامل بتواند از ابتدا تا انتهای کار راهنمای مناسبی برای فعالان بازارهای مالی باشد سعی کردیم تا با ارائه یک مجموعه آموزشی تریگر پرایس اکشن در واقع به طرز فکر شما نظم ببخشیم تا بتوانید در مرحله اول درست تحلیل کنید و ویک دیدگاه درست نسبت به اصول تحلیلگری داشته باشید و این می تواند کمک بسیار مهمی باشد تا در یک سیستم مناسب درست هدایت شده و در جریان سوددهی قرار بگیریم و این موضوع آنقدر اهمیت دارد که معتقد هستیم با داشتن حتی 5 درصد علم تکنیکال درست که آن را بکار بگیرید.

تدریس شده توسط سعید خاکستر

مدت زمان دوره : 12 ماه
تعداد فیلم های آموزشی : 26 فیلم
تعداد پرسش های پاسخ داده شده : 1254

کدام مهارت ها را در این دوره آموزش خواهیم دید؟

    • ترید کاربردی به روش کلاسیک
    • ترید کاربردی به روش پرایس اکشن
    • ترید با ترکیب سبک کلاسیک و سبک پرایس اکشن
    • آشنایی با جریان سفارشات و ذهنیت قیمت

9 - جلسه نهم :: زیرو تریگر کندل ها و گام های حرکتی (توسط مدرس به قسمت های پایانی منتقل شده است)

25- جلسه بیست و پنجم :: جریان سفارشات در الگو های استاپ هانتری
26- جلسه بیست و ششم :: بررسي جريان سفارشات در گره هاي معاملاتي

 

 

 

 

منبع triggerpriceaction

 

نظرات

متوسط امتیازات

4.5
4.50 2 رای
رایگان!
2 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
1
4 ستاره
1
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

2 دیدگاه برای تریگر پرایس اکشن (سعید خاکستر)

  1. محمد رضا ن

    سلام،من آموزش آقای خاکستر رو دیدم واقعا در فارکس با خیال راحت ترید میکنم،شاید به جرات بگم تنها استاد صاحب سبک و دلسوز در این حوزه باشند،از خداوند سلامتی ایشون رو طلب میکنم

  2. محمد

    سلام جناب خاکستر و خدا قوت ،سیستم معاملاتی شما برای من جالبو لذت بخش افسوس که بنده یک فرد مبتدی هستم و مطالب درسی شما خیلی ثقیل و سنگینه برای من امیدوارم با پشت کاری که از خودم سراغ دارم بتونم به زودی در دوره شما ثبت نام کنم به جرات می تونم بگم یک صد بار کلاسهای شمارو مرور کردم کاری بسیار سخت و مشکل ولی من تشنه یادگیری و کار در فارکس هستم لطفا اگر مطلب برای راهنمایی هست به این برادر کوچکتر دریغ نکنید استاد کاره منبت هستم با ۳۰ سال سابقه ولی مشتاق کاره فارکس امیدوارم سالم و پر انرژی باشید خداوند یارو یاور شما،- بدرود

دیدگاه خود را بنویسید